Nog heel even... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Charlotte Sars - WaarBenJij.nu Nog heel even... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Charlotte Sars - WaarBenJij.nu

Nog heel even...

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

29 Januari 2015 | Nederland, Breda

Het is al bijna zo ver!
Nog twee dagen en dan begint het grote avontuur.
Ik heb ontzettend veel zin om de komende vijf maanden mij in het professionele werkleven te storten en te ontdekken of deze toerisme branche goed bij mij past.
Ook al lijkt Edinburgh zo dichtbij, ik ben er van overtuigd dat het een hele bijzondere ervaring gaat worden.
Ik heb heel veel zin om Schotland te ontdekken en nieuwe mensen te leren kennen.

Zaterdag (31 januari) vertrek ik om 17.30 met de boot vanuit IJmuiden richting Newcastle in Engeland.
Van daaruit is het nog twee uurtjes rijden richting Edinburgh. Dat wordt ook nog een uitdaging aangezien het voor mij de eerste keer is dat ik links rijd. Maar ook dat is iets waar ik naar uit kijk om te leren!

Maar voor het zover is ga ik de komende twee dagen er nog even van genieten om lekker in mijn eigen huisje te zijn met mijn lieve vriend. Ik ga rustig aan alles inpakken en mijn autootje klaarmaken voor vertrek.

Op deze website zal ik de komende vijf maanden een verslagje plaatsen met wat ik allemaal heb meegemaakt. Ik hoop dat jullie dat leuk vinden!

Liefs, Charlotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Ik zit nu in het derde jaar van de opleiding International Tourism and Travel Industry aan de NHTV in Breda en het is nu tijd voor mij om 5 maanden stage te lopen in het buitenland. Voor deze stage ga ik naar Edinburgh, Schotland. Volg hier mijn verhalen van deze geweldige ervaring!

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 3469

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 20 Juni 2015

Stage Edinburgh

Landen bezocht: