Stage Edinburgh - Reisverslagen van Charlotte Sars - WaarBenJij.nu Stage Edinburgh - Reisverslagen van Charlotte Sars - WaarBenJij.nu
Stage Edinburgh

Ik zit nu in het derde jaar van de opleiding International Tourism and Travel Industry aan de NHTV in Breda en het is nu tijd voor mij om 5 maanden stage te lopen in het buitenland. Voor deze stage ga ik naar Edinburgh, Schotland. Volg hier mijn verhalen van deze geweldige ervaring!

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2015

Week 1

29 Januari 2015

Nog heel even...
Charlotte

Ik zit nu in het derde jaar van de opleiding International Tourism and Travel Industry aan de NHTV in Breda en het is nu tijd voor mij om 5 maanden stage te lopen in het buitenland. Voor deze stage ga ik naar Edinburgh, Schotland. Volg hier mijn verhalen van deze geweldige ervaring!

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3467

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 20 Juni 2015

Stage Edinburgh

Landen bezocht: